4C: Grafika II.: Canva

28.01.2018

Zadání:

V Canvě vytvořte:
- jednoduché logo pro Váš potenciální edtech projekt, nebo Vaše osobní logo do ePortfolia,
- úvodní fotku na Facebook nebo Twitter pro Váš potenciální edtech projekt / událost projektu.
- V obou případech můžete předělat již existující layout,
- využijte alespoň dva prvky z elements,
- vyberte si libovolný font textu a background,
- a použijte cokoliv dalšího, co budete potřebovat.
Využijte nastudované poznatky o vizuálním designu a typografii.
Obojí prosím odevzdejte v png nebo jpg.

Logo - vytvořeno v Canvě, alfa vrstvu jsem vložil v Gimpu. Jde o logo našeho pravidelného kurzu na ZŠ Livingston. Kurz se jmenuje Cyber Punk a chodí na něj cca 10 dětí z prvního stupně ZŠ.

Úvodní fotka na Facebook - vztahuje se k fiktivní události konání semináře na téma Recyklace technologií. Pozvánka vychází ze stejného grafického designu, jako logo. Font Graduate použitý již v logu jsem doplnil fontem Raleway. Oba jsou součástí balíčku, jenž je k dispozici v Canvě. Fotografii jsem použil vlastní. Je na ní zachyceno parkoviště v areálu třídírny odpadu Papkov v Praze na Zahradním městě. Symboly nákupních vozíčků i půlkruhové objekty, z nichž jsem vytvořil emotikony pankáče, jsem si stáhl v nabídce elements v Canvě.

© 2017 JIŘÍ ZRADIČKA | Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky