Vzdělávací technologie

Zkuste si jednoduché nástroje pro zajištění živého přenosu. Navrhněte a otestujte nějaký krátký video přenos vzdělávací aktivity (třeba mezi spolužáky nebo můžete něco naučit přes video rodiče). Do úkolu popište zkušenost a dodejte screenshot.

1. Objevujte. Najděte vlastní projekt / sbírku/ účet / člověka / styl, který vás inspiruje v práci s fotkou.
2. Představte si vlastní edtech projekt, nebo využijte již existující - Kurz práce s informacemi, Kurz projektového managementu, Vzdělávací technologie, ...
Pro tento projekt:
- vyberte jednu ilustrační fotku z fotobanky, která nejlépe...

Na vlastním (půjčeném) telefonu či tabletu si otestujte vám sympatickou aplikaci pracující s VR. Krátce ji popište, navrhněte její didaktické využití a zkuste zpracovat její jednoduchou SWOT analýzu.

5P: Big data

28.01.2018

Zkuste najít nebo vymyslet projekt, který by využíval big data pro vzdělávání nebo vzdělávací politiku. (Stačí krátce) Jaké jsou limity daty řízeného vzdělávání? Co naopak mohou přinést? Přidat komentář ke kurzu...

Zkuste si něco více přečíst o digitálních pedagogických avatarech (botech). Navrhněte k čemu byste ho využili v případě, že byste učili:
a) předmět Informace, komunikace, myšlení na KISKu nebo
b) předmět Digitální kompetence na KISKu nebo
c) chtěli naučit někoho základy tvorby infografiky v neformálním vzdělání.

V návaznosti na zkušenost s LMS Moodle vyzkoušejte vytvořit vzdělávací modul ve složeném virtuálním učebním prostředí (VLE). Představte si, že by patřil do plně distančního kurzu.
Než se pustíte do tvorby, podívejte se na Learn Camp - kurz, který se realizuje na blogu.
V ideálním případě využijte webovou stránku svého portfolia, vytvořit můžete také...

Vyzkoušejte si 2 rozdílná LMS pro Blended Learning
Na základě tématu, se kterým v průběhu semestru pracujete, zkuste promyslet jednoduchý vzdělávací cíl, způsob jeho naplnění a otestování v LMS Moodle. V Google Classroom si vyzkoušejte zadat jednoduchý, ale smysluplný úkol k tomuto tématu.
V Moodle, do kterého jste přidáni jako vyučující, pracujte v...

Úkol ze sedmé a osmé přednášky je společný - vyberte si prosím jeden kurz na CodeAcademy a ten splňte. Do odevzdávárny nahrajte screenshot ze závěru nebo certifikát.
Pokud neumíte programovat, tak pro Vás bude asi nejlehčí HTML, případně skriptovací Shell. Z programovacích jazyků mohu doporučit Python. Pokud na úkol potřebujete více času, napište...

6C: Eduvideo

28.01.2018

Vyzkoušejte si tvorbu krátkého eduvidea pomocí nástroje Adobe Spark
1. Vstupte do prostředí Adobe Spark
- vyberte vytvořit video
- ze "story templates" vyberte "Teach a lesson"
- pokud chcete, podívejte se na tutoriál - je v něm opravdu snad vše, co v tomto jednoduchém nástroji potřebujete
- prohlédněte si jednotlivé části videa: Overview, Concept,...

6P: Gramatika

28.01.2018

Zkuste napsat gramatiku (nebo automat), který bude generovat nějaký nekonečný jazyk, který Vám přijde zajímavý. Automat nebo gramatiku vložte do souboru a stručně popište, co dělá. Pokud si nebudete vědět rady tak se můžete podívat do Skript v rozšiřujících materiálech nebo se mne zeptat.

© 2017 JIŘÍ ZRADIČKA | Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky